سلام کسی سر در میاره از جواب سلفری من ؟

تصویر
۱۵ پاسخ

سلام ببخشید جنسیت بچه شما چی بود؟آخه آزمایش منم مثل شماست..انومالیم تایید کرد؟

همچی عالی نی نی هم پسمل❤👍

همه چی خوبه عزیزم و بچت پسره

چرا سلفری دادی ؟ازمایش قبلی خوب بود اخع

این یکماه چقدر بهم سخت گذشت تا جواب بیاد،مردم و زنده شدم از استرس🥹

پسرمون سالمه سالمه خداروشکر انشالله به سلامتی بغل بگیری

عزیزم میشه بگی کجا انجام دادی و هزینش چقد شد

سالم و پسز

🥹🥹🥹سالمه باشه فرق نمیکنه

من خودم ندادم سلفری ، ولی فکرکنم همه فاکتور هات خوبه چیزی ریسک زیاد نداره نرماله همش به دکتر نشون بده
جنسیت چی بود؟

همش سالمه نینی پسره

بلاخره دختره یا پسره؟

همه چی خوبه و پسره😍

فک کنم نی نی پسره

اینم برگه دوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان شایان جانم قلبم مامان شایان جانم قلبم روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا💓💓💞💕 مامان آوا💓💓💞💕 ۸ ماهگی
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی
مامان خدادادی ها مامان خدادادی ها ۵ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی