واکسن 6ماهگی چنتا یکی زدن برا شاهان

۴ پاسخ

سه تا

عزیزم یه سری ها دوتا یه سری یکیه همون دوتاشو باهم میزنن من دیروز زنگ زدم از بهداشت پرسیدم

واسه پسر من یکی بود

دوتازدن میگن بعضی جاهایکیه(دوتارو باهم تو ی آمپول میزنن)

سوال های مرتبط

مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم ۱ سالگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۳ ماهگی
مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۷ ماهگی