۲ پاسخ

من ماه اول نخوردم دگ خوردم

سلام آره بخور نوش جونت خوشمزه من ماه اول نخوردم به بعد خوردم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان کیسان مامان کیسان ۱۷ ماهگی
مامان Mohammad sam💙 مامان Mohammad sam💙 ۱۶ ماهگی