۵ پاسخ

عزیزم منم بتام ۲۷۵کمه بنظرت ؟۸روز تاخیری دارم

برو دکتر احتمالا سونو می‌نویسه ان شاالله که بارداری

چ باهمیم من روز موعود ۱۵۷بود عددم🥲🥲۲۴ام باید میشدم دیگه بتا ندادم ، اگ دردی چیزی نداری دیگه تکرار نکن

تنبلی تخمدان داشتین

چند روز عقب انداختی؟

سوال های مرتبط

مامان سرباز امام زمان 🩷 مامان سرباز امام زمان 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نلا🧸 مامان نلا🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری