۶ پاسخ

درخاست میدی

خوبه
برو دکتر سونو صدای قلبو بشنوی خیالت راحت بشه

چند روز تاخیر داشتی؟

بتا اصلا مهم نیست باید سونو بدی

هر روز باید دو برابر بشه این نشده ولی خب کلا استرسم نگیر اگ بری دکتر فک کنم بفرستت سونو واژینال

اره گلم خوبه😄

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هشتم بارداری
مامان سرباز امام زمان 🩷 مامان سرباز امام زمان 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری