۴ پاسخ

مبارکه

کی ازمایش داده بودی ۲۲۳بود؟؟

عالی رفته بالا عزیزم اصلا استرس نداشته باش
چیزای خوشمزه بخور
سونو هم دو هفته دیگه برو الان زوده

خب خوبه که رفته بالا خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری