دوستان من طاقت نیاوردم رفتم آزمایش بتا دادم چرا اینقد گرون ۶۰۵ تومن

۱۷ پاسخ

جوابش چی شد؟؟

آره آزاد مال من شد ۶۵۰

من پارسال ۲۸ خرداد تیتر بتا دادم آزاد شد ۴۰۵
بعد یکسال با این همه گرونی ۲۰۰ بالارفته چیزی نیست
انشالله که با خبر خوش میایی عزیزم

جوابت آماده نشد؟

دعا کنین مثبت بشم خیلی حالم بد بوده تا امروز

چی شد عزیزم انشاءالله مثبتی

من ازاد۳۸۰

حالا پولش فدا سرت نتیجه چی شد انشالله مثبتی؟؟؟

چرا رفتی خب خصوصی

بیمارستانها هزینه اش کمتره

چقد زیاد منم اونسری رفتم بی بی چک بخرم گفت ۱۵۰

بیمارستان ازمایش بدین خب خیلی خیلی کم میشه هزینش

من ۳۰۰ امروز دادم

روز چند انتقال بودی؟؟؟ و اینکه کی آماده میشه ؟

تیتر دادی؟

بیمه نداری ؟
آزمایش چی‌دادی
من رفتم بدم ۳۴۰

بارداری؟

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد