۴ پاسخ

مال منم 5هفته و سه روز 10000بود طبیعیه

برا منم تو هفته ۵ ۷هزار و ۸۰۰ بود و یکیه میگن بتای دختر خیلی بالاست حالا فردا معلوم میشه دقیقا که قیزی نازیه😍یانه

بالا نیست من ۶ هفته ۲۰۰۰۰ بود

شاید دوقلو

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی امام رضا مامان هدیه ی امام رضا هفته سیزدهم بارداری