خانم ها بتا آزمایش دادم عددش ۲۸۷.۱ بود خوبه؟

۶ پاسخ

اره خوبه

مال منم همین بود با ۳ روز تاخیر خوب بوده البته الان ۲ هفته میگذره

اره عزیزم خوبه
با چند روز تاخیر؟؟؟

چند روز تاخیری

خوبه ..

بله مبارکه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌ام بارداری
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری