۲۱ پاسخ

بستگی به مارک لباس داره اگه مارک خوب بگیری قواره هاش بزرگه سایز صفر تا سه ماه که بگیری حداقل تا دوماه دوماه و نیم تنش میشه قشنگ
اینایی که میگن صفر اندازه نمیشه و زود کوچیک میشه سایز صفر مارک معمولی میگیرن که قواره هاش خیلی کوچیکه

برای خرید لباس زیاد عجله نکنین بذارین برین سونوی وزن بعد با توجه ب اون حدس بزنین چ سایزی و چقدر بخرین من کلاه خریده بودم وقتی دنیا اومد مامانم کل بازار رو گشته تا ی کلاه فوق العاده کوچیک پیدا کنه😂😂یادش بخیر ولی زود بزرگ میشن صفر نهایتا تا ۱ ماه بازم بستگی ب رشد بچت داره

من اصلا صفر نگرفته بودم یه دونه رامپر گرفته بودم ریز تر بود اونو ده روز پوشید ...یک و دو بخر یه مدت بپوشه چون بچه تکون نمیخوره که میتونی استیناشو تا بزنی عوضش تا ۴ ۵ ماه میپوشه فقط لباس مهمونی به دنیا اومدنی سایزشو بخر

سایز صفر اصلا به درد نمیخوره در کل ..مگه اینکه نوزاد نارس بیاد

وای دختر خاله من چقد سایز صفر گرفته بود نی نی انقد تپل بود اصلا سایزش نشد😂 به نظرم دو دست بگیر فعلا اگه دیدی اندازش شد دوباره میری میگیری
سایز ۱ هم میشه تا ۳ ماه
۲ هم سه ماه به بالا

عزیزم بستگی داره چه مارک بگیری مارک مثل نیلی و دانالو خب اینا قواره هاش بزرگه و ۰ تا ۳ ماهه و وقتی دنیا بیاد براش بزرگه باید استینشو تا بزنی
ولی مارکای معمولی خب معلومه صفرش خیلی کوچیکه و زود کوچیک میشه
من الان یه دست لباس خریدم معمولی و ارزون روش نوشته سایز ۳
ولی اندازش با یک دست لباسی که سایز ۱ خریدم برابره هنوز شلوار سایز یک این از ۳ اون بزرگ تره 😂

سایز صفر حداقل تا دوماه اندازه میشه
ولی سایز دوصفر چند هفته اندازه میشه بعدش کوچیک میشه
من خودم سه سال پیش زایمان کردم مادرشوهرم گولم زد برا بچه لباس سایز صفر نگرفته بودم فقط یک و دو که همشونم تا ۳ ماهگی ایناش براش گشاد بود 😒تازه یک بعد چند وقت اندازش شد صفر بنظرم لازمه حتما بگیر مخصوصا بچه های این دوره ریز ترم شدن صفر حداقل سه یا ۴ دست بگیر که تن بچه لباس درست حسابی کنی

سایز صفر چرا ؟ خیلی کوچیکه حداقل یک بگیر

بستگی به چثه ووزن بچه داره خودم کلابچه هام ریزن براهمین معمولاسایزصفراستفادم میشه.. فعلادودست خونگی سایزصفرگرفتم یه دونه بیرونی برامهمونی کسی ک میاد.. چون بعدش ادم نمیدونه رشدشون چطوریه

صفر تهش ده روز تنش کنی مگر که خدایی نکرده نارس باشه

چرا گهواره پیامای قدیمی رو میاره؟ بعد من سوال میپرسم به هیچ کسی نشون نمیده 😕

یه سوال مگه سایز صفر همیشه نمیزنه ۰ تا ۳ ماه پس چرا همه میگن اندازه نمیشه؟؟؟؟

سایزصفرتا س ماهگی،سایز2 هم تاشیش ماهگی البته بستگی ب وزن بچه داره

صفر اصلا من نگرفتم بقیشم از هر سایز سه چهار ذست گزفتم

سایز صفر فقط روزا اول بکار میاد اگه بچه وزن تولدش سه کیلو باشه صفر معمولا برای زیر سه ونیم هست
یک هم دوماهی استفادع میشه ولی بازم بستگی ب جثه بچه داره
فعلا صفر دو سه دست و یک رو بیشتر بگیرین
قرار نیست همه چیو قبل تولد بخریم وقتی ب دنیا اومد متناسب با فصل و اب و هوا میریم میخریم دیگه
من ک فعلا فقط ی بادی خریدم و ی سرهمی🥹

بنظر من ک سایز صفر درحد ۷ یا ۸ دست باشه بهتره چون خیلی زود تنگ میشه

من لباس سایز صفر فقط توی بیمارستان تن بچم کردم خیلی زود کوچیک شد فقط سایز 2 و 3 تنش کردم

بچه من کوچولو بود چند ماه تنش کردم بستگی ب وزن بچه داره

سایز صفر برای بیمارستان تا حدودا دو هفته بیست روز بستگی به بچه داره
بعدش از حدود یکماهگی تا سه ماهگی سایز ۱ و بعدش هم سه تا ۶ ماه ولی بستگی به جثه و رشد بچه داره

صفر معمولا تا ده روزگی
سایز ۱ یک تا سه ماهگی
سایز دو سه تا شش ماهگی
بازم بستگی به جثه و وزن نینیت داره

بستگی به رشد بچت داره دیگه یهو میبنی زودی تپلی میشه
یهوهم‌میبنی طول میکشه تا تپل شه

سوال های مرتبط