۳ پاسخ

خیلی خیلی خیلی حس بدیه
من هر ماه تا مرز نابودی میرم😔

اگه خونریزی پیوسته داری پریودیه

شاید خونریزی کردی

سوال های مرتبط

مامان 🦋🧚🏻‍♂️ مامان 🦋🧚🏻‍♂️ هفته هجدهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری