من مامانم وقتی منو باردار بود دقیق همون روزای موعد پریودش پریود میشده البته میگفت ۷ روز نبوده دیگه مثلا زیاده زیادش ۳ روزه بوده اونم خون تیره رنگ بوده ولی تا هفت ماه سر موعد همون خون ۳ روز میومده .
چقد مشابه منی شما
من از هفته پیش تموم تست هام مثبت شدن خیلی هم ذوق کردم
اما جمعه پریود شدم
شنبه بازم رفتم بتا دادم مثبت شد
امروزم با وجود خونریزی آزمایش بتا تیتر دادم بازم همه چی مثبته
منتظرم سه شنبه برم باز تکرار کنم آزمایش رو ببینم بارداریم رشد کرده یا افت
🫠🫠
فکر نکنم چون اونوقت سقط میشه خبب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.