بچه هااا میشه داخل دستگاه زردی ب نوزاد پستونک داد

۲ پاسخ

اره ولی2ساعته حتماشیرش بده که ادراد ومدفوع کنه زود خوب بشه

باید بیاری بیرون بهش شیر بدی دوباره بزاری

سوال های مرتبط

مامان ایلیا😍 مامان ایلیا😍 ۳ ماهگی
مامان رايان مامان رايان ۷ ماهگی