۶ پاسخ

من بچم دختر بود ماست دوسداشتم

دختره لبنیات

من روپسرم ویارم ماست بود

ربطی به ویار نداره

هیچکدوم از علائم ربطی نداره به جنسیت
من سر هردو ویار ماست داشتم جنسیتشون متفاوته

سلام عزیزم خاهر مم خیلی ویار ماست داشت بچش هم پسر بود البته ربطی به ویار فک نکنم داشته باشه🙁

سوال های مرتبط

مامان عزیز مامان مامان عزیز مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پارمیس مامان پارمیس هفته پنجم بارداری