خانوما باقالی میتونم به دخترم بدم؟؟؟

۶ پاسخ

کم بده

تو آزمایش ۳روزگی کف پا میگن بهت اگه نگفتن بده

بجههایی که به باقالی حساسیت داشته باشن از نوزادی تو خونشون مشخص هست یعنی فاویسم دارن مثل بچه داداش من اگر نوزادی مشکلی نداشته راحت میتونی بدی

تست حساسیت باید بگیری دیگ

اگه حساسیت نداره بده

من دادم تاحالا پارسالم دادم

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان 😍 مامان فرفری مامان 😍 ۲ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۲ سالگی
مامان فاطمه♡ مامان فاطمه♡ ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱ سالگی