به دخترم میتونم بستنی بدم

۴ پاسخ

من گاهی میدم ولی ب عنوان میانوعده اینا ن...ی موقع خودمون داریم میخوریم دلش میخاد میدم.درکل بستنی برای بچه ها چیز خوبی نیست

بستنی خونگی درست کن براش با خیال راحت بده بخوره
هیچ کاری ام نداره

از ۷ ماهگی 🤭🤭🤭

اره من لیوانی وانیلی میدم

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۲ سالگی
مامان سانیل مامان سانیل ۲ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان درنا مامان درنا ۱ سالگی
مامان مهدا کوچولو مامان مهدا کوچولو ۲ سالگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱ سالگی
مامان حسنا خانم❤️ مامان حسنا خانم❤️ ۲ سالگی
مامان دل آرا و ملیکا♥️ مامان دل آرا و ملیکا♥️ ۴ ماهگی