جا بخیه هام میخاره چرا

۴ پاسخ

داره جوش میخوره دیگه

داره جوش میخوره طبیعیه عزیزم

این علامت خوبیه که گوشت داره میگیره وخوب میشه

داره جوش میخوره علامت خوبیه

سوال های مرتبط

مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۱ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۱ ماهگی
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی