بچه ها این ازمایش چی میگه؟خوبه؟
قندم پایین نیست؟🙄

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم خوبه که
کدوم ازمایشگاه رفتی ؟فقط ب دکترم نشون بده انگار ازمایشت یکیش بالاست wbc

چرا قندت پایینه
قند که زیر ۸۰ باشه خیلی باعث افت قند میشه

سلام قند خون ناشتا برای افراد باردار باید زیر ۹۵ و یک ساعته ۱۲۰ و دو ساعته زیر ۱۴۰ باید باشه

همه چی خوبه

سرما خوردی؟

نه عزیزم عالیه

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی قصد بارداری
مامان مسیحا💙مهراس مامان مسیحا💙مهراس ۹ ماهگی
مامان دلوین 💚 مامان دلوین 💚 هفته سی‌ونهم بارداری