خانما انجام دادن واکسن کزاز اجباریه در بارداری؟

۸ پاسخ

من دیروز زدم .اجباری نیس ولی بزنی خیلی بهتره هم برای خودت هم بچت

اگه ده سال اخیر نزدی بهتره ک بزنی . چون عفونت کزاز وحشتناکه

منکه نزدم

نه‌من دکترم گفت اصلا واجب نیست اگه دوست داشتی بزن منم نزدم

من ک سر دخترم س سال پیش زدم

از من می‌شنوی نزن من چهار روز پیش زدم دارم میمیرم از بس بدن درد شدید گلو درد سر درد من قبل واکسن کلا خوب بودم همین ک واکسن زدم دخلم آورد

سلام خانوما من شب دراز کشیدنی احساس میکنم نافم از جاش کنده میشه کسی می دونه دلیلش چیه

نه دل بخواهیده

سوال های مرتبط

مامان ماندانا مامان ماندانا ۱۳ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری