عزیزانم کسی نیست تایپیک قبلی رو جواب بده

۱ پاسخ

نه عزیزم چربیش زیاد نیست
چون قبل توزیع خودشون چربیش و برای سرشیر و خامه میگیرن

سوال های مرتبط

مامان 🧿 علی🧿 مامان 🧿 علی🧿 ۴ سالگی
مامان محمدطاها و حلما مامان محمدطاها و حلما ۵ سالگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۴ سالگی
مامان مامان دوتا عشق مامان مامان دوتا عشق ۴ سالگی