۱ پاسخ

خوبه.. یکی تقریبا.. من بیومیل پلاس میدادم. الان سوپرامیل میدم. دقیقا رنگ و طعمش یکیه.

سوال های مرتبط

مامان الینا محمد رضا مامان الینا محمد رضا ۲ سالگی
مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری