۱۱ پاسخ

کجا باید بریم پیگیر باشیم تاکی میدن

واسه چیه برای به ما ندادن

این ماه نمیدن ماه دیگه میدن چون هردوماه یک بارواریزمیشه

من رفتم سوال کردم گفتن هر دو ماهی میریزن یعنی خرداد ماه شارژ میشه

به من همینم ندادن😂

عزیزم همون ۱۲۶۰دخوب این ادامشه

سری دوم برا همه ۲۰۰ زدن یا برا بعضیا ۲۰۰ ریختن.؟

نمیدونم برا ما هم ۲۰۰ دادن

اره سوال منم هست .

این ۲۰۰ تومن ادامه همون ۱۲۰۰ بود

نداشتن بیچاره ها 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۸ ماهگی