خانما طول سرویکس ۴۲ تو هفته من خوبه خوبه؟؟؟

۹ پاسخ

آره عزیزم عالیه

عالیه از این بهتر نمیشه

اره خوبه ولی رعایت کن دوست من ۴۵ بود بعد از دو هفته ۲۹ شد یهو

عالیه

عالیه

عالی.

عالیه👍💜

آره خوبه

اره عزیزم فک کنم نرمالش بین ۳۰ تا ۴۵ باشه

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان آیماه🌙🌈🩷 مامان آیماه🌙🌈🩷 ۷ ماهگی
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته چهلم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ودوم بارداری