بعد از ۱۰ روز تاخیر پریود شدم 🥺🥲

۵ پاسخ

عزیزم آزمایش یا بیبی چک داده بودی؟

تنبلی داری منم امروز 6روز از تاخیرمه ازمایشم و منفیه. با تستم

من ک هنوزم نشدم😞

هرچی خیره ان شالله

ای وای عزیزم 🥲متاسفم ایشالله ماه بعد

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامانِ پناه🐣 مامانِ پناه🐣 قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته چهاردهم بارداری
مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
🌼عاطفه🌼 🌼عاطفه🌼 قصد بارداری