بعد از سه روز تاخیر که تاحالا تاخیر نداشتم پریود شدم 🥺

۵ پاسخ

البته تاخیر نشون میده رحمت داره خودشو برا بارداری آماده میکنه

ان شاالله ماه بعد بارداری😍😍
واسه من هم همینطوری شد
منم هیچوقت سابقه تاخیر نداشتم
این ماه تاخیر داشت
ماه بعد تستم مثبت شد 😘😘

منم دو روز تاخیرم رفتم سونو امروز ضخامت اندومترم 14 بود و حتی یه فولی غالب هم داشتم ولی تاخیرم دارم🥲

منم بعد سه روز شدم خسته ترینم

🥺🥺🥺 خیلی حسه بدیه

سوال های مرتبط

امید زندگیم🤰🤱 امید زندگیم🤰🤱 قصد بارداری
مامان آراد و آرین مهر مامان آراد و آرین مهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته چهاردهم بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری