دمای بدن نوزاد باید بین چند تا چند بااشه ؟؟

۱ پاسخ

معمولا تا 36 میگن خوبه 36 به بالا تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم🫀 مامان پسر کوچولوم🫀 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی
مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۲ ماهگی
مامان maya مامان maya ۱۰ ماهگی