خانما نظرتون راجب پماد ان آن چیه

۴ پاسخ

بخاطر کورتون فقط در. مواقع حساس استفاده کن ن زیاد

عزیزم نوشت که،کورتون داره

واسه سوختی پا هم خوبه m??

پماد خوبیه درجا حساسیتو خوب میکنه ولی دکتر دخترم گفتم چون جذبیه زیاد استفاده نکن

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان یاسین کوچولو مامان یاسین کوچولو ۵ ماهگی
مامان لیانا🐥مهدیار🐣 مامان لیانا🐥مهدیار🐣 ۱۷ ماهگی