۱۰ پاسخ

خیار البته با نم‌ک سر اولی اینجور دومی که معلوم نیس چیه هم خیار و نمک

من خیار زیاد میخوردم

ترشی و شوری و آبغوره قره قورت

عاشق ترشي بودم 😍مخصوصا كلمش

فامیلای ما شدیدا گوشت هوس میکردن یکی هم میگف آش و سوپ و هندونه

من هوس کله پاچه😂😂باقلوا کباب😉😉😉😉گوجه سبد با نمکن

من چیزای شیرین دوست داشتم مخصوصا بستنی یه بارم ترشی یادم نمیاد رو پسرم خورده باشم ولی رو این یکی ترشی دوست دارم

گوشت قرمز

اش و چیزای ترش

سوپ و میوه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری