خیار البته با نمک سر اولی اینجور دومی که معلوم نیس چیه هم خیار و نمک
من خیار زیاد میخوردم
ترشی و شوری و آبغوره قره قورت
عاشق ترشي بودم 😍مخصوصا كلمش
فامیلای ما شدیدا گوشت هوس میکردن یکی هم میگف آش و سوپ و هندونه
من هوس کله پاچه😂😂باقلوا کباب😉😉😉😉گوجه سبد با نمکن
من چیزای شیرین دوست داشتم مخصوصا بستنی یه بارم ترشی یادم نمیاد رو پسرم خورده باشم ولی رو این یکی ترشی دوست دارم
گوشت قرمز
اش و چیزای ترش
سوپ و میوه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.