۵ پاسخ

از کم شروع کن اگه یبوست نگرفت یا حساسیت نداشت میتونی بهش بدی مشکلی نداره

دکتر ب من گف از ۶ ماه میشه داپ

میترسم شکمش کار نکنه موز بدم

الان بده لهش کن که مثل آب بشه بزار تو شیشه بزار بمکد

موز سنگینه فک کنم
ولی اگه میخوای بدی در حد یه بند انگشت کامل واسش له کن بده

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی
مامان ملورین👧🏻🩷 مامان ملورین👧🏻🩷 ۱۳ ماهگی