شما اب چجوری میدید ب بچهاتون؟

۷ پاسخ

به زور همشو تف میکنه

با لیوان

با لیوان

با لیوان کوچک از ۷ ماهگی تو لیوان میدم

باشیشه میدم

خیلی کم‌میخوره ب زور با سرنگ‌میدم

با قاشق یاشیشه

سوال های مرتبط

مامان نخودچه👼🏻🍼 مامان نخودچه👼🏻🍼 ۱ سالگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی