۳ پاسخ

خانوما برای منم از ۱۵اومدپایین شد۹ونتم.بعدش اینقد مایعات وآب خوردم الان شده ۸

نه خطری نداره فقط اب ومایعات بیشتربخور

خوبه عزیزم واس من ۶

سوال های مرتبط

مامان غزل مامان غزل ۱ ماهگی
مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی