تو این هفته آب بچم ۹ ونیم هست
خطرناکه؟؟؟

۳ پاسخ

نه دیگ کم مونده زایمانت اگ سزارین هستی

اره باید مایعات زیاد بخری

فردا میشم ۳۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی
مامان 🎀✨نورا✨🎀 مامان 🎀✨نورا✨🎀 ۷ ماهگی