۴ پاسخ

سلام علایم هم‌داشتین برای پلاکتتون ؟؟؟

برمنم ۱۲۴ بود تو بارداری اومد ۱۳۷ ففول میخورم الآنم اسید فولیک ۵ گفته بخور نمیدونم بخورم یانه

چند مثلن؟

علایم داری؟؟

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد