تو شیردهی میشه سوسیس خورد؟

۱۱ پاسخ

من که میخورم

بخور دیگه بچت ۶ ماهشه مشکلی نداره

من که خوردم

فعلا نخور صبر کن بچه که به غذای سفره افتاد بعد بخور من خودم از ۸ ماهگی آرسان خوردم

من همه چی میخورم

دخملت دیگ بزرگه همه چیز بخور اشکال نداره

اره اگر آلرزی به پروتیین گاوی داره سوسیس گوشت قرمز نخور

بچت دیگه بزرگه همه چیز بخور

همه چیز بخور

من نمیخورم،میترسم بچه رو اذیت کنه🫠🫠

نوش جان

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی
مامان كياراد مامان كياراد ۱۰ ماهگی
مامان ر‌ُکساناخانوم✨ مامان ر‌ُکساناخانوم✨ ۱ سالگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان نینی خوشمل💙🧿 مامان نینی خوشمل💙🧿 ۱۱ ماهگی
مامان نیکی🩷🪽 مامان نیکی🩷🪽 ۱ سالگی
مامان نیکی و‌نامی مامان نیکی و‌نامی ۱ سالگی
مامان نیکان🫀 مامان نیکان🫀 ۱۴ ماهگی