خانما من خیلی ریزش مو دارم طبیعی

۳ پاسخ

اره 🤕🤕

بله طبیعیه

اره عزیز منم داشتم ماه چهارم به بعد قطع شد الان دیگه اصلا نمیریزه

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری