۱۰ پاسخ

از من ۳۱هفته ک بودم ۱۲بود دکتر گفت خوبه

من ۱۲.۸بود دکترم گفت نرماله

دو‌ هفته پیش ۲۵بود الان شده۲۲ دو هفته دیگه مجدد باید سونو بشم انشالله که پایینتر اومده باشه

من ۱۷بود پریشب رفتم سونو

من 11.5🫡

۲۰ک خوبه سعی کن بیشترنشه

برا من 33هفته 11بود

من چندروزپیش رفتم ۱۶بود.فقط کنترل کن سعی کن هندونه اینانخوری.بادکترت مشورت کن

از من کمه 🤐

دیابت داری؟

سوال های مرتبط

مامان ✨🐥 ° مامان ✨🐥 ° هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پوریاوپریا مامان پوریاوپریا ۹ ماهگی
مامان حلما خانم مامان حلما خانم هفته سی‌وپنجم بارداری