سلام به نظرتون جنسیت نی نی چیه

تصویر
۱۵ پاسخ

حسم میگه دختره🤣

الهی من بگردم برا این قشنگ چجوری خوابیده

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas

دختر ه

بنظرم دختره

فک کنم دخترهه

فکر کنم پسر 💙

حسم میگه پسر

دخمل🎀

انشاالله سالم و سلامت باشه و هرچی دلت میخواد همون باشه
احتمالی نگفت چیه

درصد نداد بهت

احتمالا دختر

احتمال ندادن ؟

دخملیه🤩البته فک کنما حدس نزد

زیاد واضح نیست

سوال های مرتبط

مامان ملیناو مهرسانا مامان ملیناو مهرسانا ۶ ماهگی
مامان دونه مامان دونه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دونه مامان دونه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دونه مامان دونه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان خانوم ❤️ مامان مامان خانوم ❤️ ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علیرضا و جاوید مامان علیرضا و جاوید هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۶ ماهگی
مامان امیر حسین ❤️ مامان امیر حسین ❤️ ۵ ماهگی