مامانا ببینید سونو وزن من خوبه ؟

تصویر
۵ پاسخ

سونوگرافیت‌ شکمی‌ بود یا واژینال؟

اره عالیه من‌۱۵۰۰ بود

من رودخترم۱۹۴۰بود ۳۳بود نمیدونم یا۳۴هفته

عالی و نرمال

عالی من ۳۲ هفته ۱۷۵۰ بودم

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 ۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان محمدآرسام مامان محمدآرسام ۵ ماهگی