سرماخوردم تو شیردهی میشه هردارویی مصرف کرد؟

۱ پاسخ

نحیر شیر دهی ام مث بارداریه فقط میتونی هر ۸ ساعت اموکسی سلین بخوری

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۵ ماهگی
مامان محمد کیان مامان محمد کیان ۱۲ ماهگی