چرادست وپای بچم سرده

۱۱ پاسخ

من از دکتر دخترم پرسیدم گفت کل بچه ها چون گردش خون تو بدنشون آرومه نوک دست و پاشون سرده همه جای دنیا

طبیعیه

چون فعلا جریان خون توی بدنشون کنده...طبیعیه همه همینجورن مخصوصا پاهاشون

طبیعیه پسر منم از اول همینطور بود

منم همینطوره گاهی

طبیعیه عزیزم

شاید سردشه خب گرم نگهش دار

جوراب پاش کن گناه داره

پسر منم سرده

سلام عزیزم فکر کنم از سردی شیرت باشه زیاد سردی نخور ولی عیب نداره

دختر منم سرده فک کنم طبیعی

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان دونه ی انار مامان دونه ی انار ۴ ماهگی
مامان جیگرطلا مامان جیگرطلا ۱۰ ماهگی
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۵ ماهگی
مامان لنا 😍 مامان لنا 😍 ۱۱ ماهگی