کدومش قشنگتره؟؟
طنین
نازگل
دلماه
دلارا

۹ پاسخ

صد درد دل ماه

طنین و نازگل قشنگه ولی نازگل تلفظشم راحتتره

نازگل

طنین

دلارا

طنین.

طنین

نازگل

دلماه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان الی مامان الی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان الی مامان الی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا😍 مامان نورا😍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان الی مامان الی هفته سی‌ودوم بارداری