همشون قشنگن من بالایی سمت راستو خوشم اومد
سمت چپ بالایی
بالا سمت راست
به هیچ عنوان ساتن نگیر یا موسلین باشه یا تمام نخ
تو ساتن میپزی انقدر گرمه کلافه و عصبیت میکنه
از کجا میخوای سفارش بدی
چه قیمت هست؟؟
بالایی سمت راست
کاش سایتشو بگی
ادرس سایتشو بده عزیزم
ست جوجه تیغی قشنگه ولی ساتن نگیر همش میچسبه بهت عرق میکنی. جنس موسلین راحتی تره
سایت داره ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
چقدر خوشگلنننننن
همشون خیلی قشنگن عزیزم
باید ببینی خودت تو کدوم راحتری و خودت با کدوم خوشگلیات بیشتر میشه
من چون فقط راحتی برام مهمه میگم موسلین
میشه آدرس سایتشابهم بدی
عزیزم به نظرم جز آبیه
سه مدل دیگه قشنگه
چه سایتیه؟
چند میده؟
ابی اسمونیه
ابی شیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.