مامانا من درد پریودی دارم چیکار کنم

۳ پاسخ

حتما برو زایشگاه منم درد پریودی رو گفتن فقط استراحت کن فلان کن همه بدنا باهم فرق داره توروخدا حدی بگیر و زود برو ک دیر نشه اگ خدایی نکرده

ماه درده. دراز بکش تکون نخور. فقط برا دستشویی پاشو برو

تا میتونی استراحت کن.
منم اینجوری م.
استراحت راه درمانش هست

سوال های مرتبط

مامان آقا کارن 🩵👼 مامان آقا کارن 🩵👼 ۸ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان یاسین🩵 مامان یاسین🩵 ۳ ماهگی
مامان قرتی خانوم مامان قرتی خانوم ۱ ماهگی