۸ پاسخ

برامنم اینجوری میشه گاها میسوزه یادرد میگیره

اره خیلییی زیاددد مخصوصاا بچه جای ناف هست 😬🤕

واسه من نافم میخاره

نه حس نکردم

اره طبیعیه

نافم ن اما پوست شکمم سوزش دارم

من احساس میکنم خیلی فشار میاد ب نافم فک میکنم میخواد پاره بشه😐😐

نه اما بچم کم تحرک شده خیییلیااا

سوال های مرتبط

مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا روزهای ابتدایی تولد