خانمایی ک بچشون سفالیکه بالای نافتون احساس سفتی میکنین؟

۶ پاسخ

برای من سفالیکه ،اما همش تو پهلو چپم حرکاتش و احساس میکنم،و اکثر مواقع پهلو چپم سفته

نه اگ سفالیک باش بالا فقط لگد میزنه بریچ باشه بالا سفت میشه کلشه

آره دیگ کونش

اره گاخی

اره گاهی اوقات

یعنی بچه خودشو سفت کرده باشه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🥹❤️✨ مامان ایلیا 🥹❤️✨ روزهای ابتدایی تولد