۵ پاسخ

پلارژین زیر 2 سال ممنوع شد. فکسوفنادین بده ممکنه حساسیت باشه خوبش میکنه

پلارژین،و سدیم کلراید

دختره منم یک ماهه ابریزش بینی داره

من سیتریزین میدم

سدیم کلراید بریز تو بینی
بعدش با فین گیر در بیار

سوال های مرتبط

مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۲ ماهگی
مامان یوسف جان مامان یوسف جان ۱۲ ماهگی