هم هفته های من شما هم هیچی حس نمیکنید تو دلتون؟

۱۳ پاسخ

نه فقط گاهی یه چیزی سفت میشه تو دلم

نه فقط شکمم بزرگ شده🫠

نه هیچی حس نمیکنم

منم هیچی فعلا ولی یه نبضایی حس میکنم تو دلم جفتمم قدامیه

منم هیچی حس نمیکنم

حس میکنم چون بچه دومم

من از همون هفته های اول حس میکردم الان دیگه خیلی بیشتر حسش میکنم..

من وقتی میره یه جا دیگ حس میکنم ک جاش کجاست چون درر میگیرم کمی بعد میرم سونو میبینم همونجاست

منم فقط دلم سفت میشه گاهی،خیلی کم‌هم پایین شکمم برآمده شده

نه هیچی حس نمیکنم.
فقط یه کم بزرگ شده. اونم فقط خودم میفهمم

عزیزم از ۱۶ هفته حرکت جنین رو می‌شه حس کرد. ولی من گاهی یه چیزی توی دلم سفت می‌شه. انگار منقبض بشه...

یه موقع نه ولی یه موقع یه چی مثل ضربان قلب زیر نافم میتپه حسش میکنم انگار دست و پا میزنه

یه کوچولو ممکنه از این هفته حس کنی بچه ی من دقیقا ۱۶ هفته و ۱۰ روز تکون خورد 😍🤗

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 هفته پانزدهم بارداری
مامان نونخامه ای ها🧸 مامان نونخامه ای ها🧸 هفته چهلم بارداری