۵ پاسخ

دختره یا پسر؟؟

با لباس ۹ کیلو؟دختر منم با لباس ۹ کیلو ولی قدش ۸۰

نه خوبه

اگه وزن تولدش ۳ کیلو بوده خوبه عزیزم

وزن تولدش؟

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۲ سالگی
مامان امیر عباس ♥️ مامان امیر عباس ♥️ ۱ سالگی
مامان رستا ✨️ مامان رستا ✨️ ۲ سالگی