مامانا بچه ها از کی غلت می زنن؟

۳ پاسخ

دختر من آخر سه ماهگی غلت‌خورد الان که چهار ماه شود غلت‌میزن

بچه واکسن چهار ماهگی هم مثل دوماهگیه؟؟؟ کیا زدن؟؟

4ماه به بعد، دختر من فردا میره تو 5 هنوز نمیتونه یکی دوبار زده ولی یادش رفته دیگه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان نویان🧸 مامان نویان🧸 ۳ ماهگی
مامان Avisa👼🏻🩷 مامان Avisa👼🏻🩷 ۸ ماهگی
مامان پرنس 💙وپرنسس🩷 مامان پرنس 💙وپرنسس🩷 ۱ سالگی
مامان تربچه مامان تربچه ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی