چرا تو سونو ۲۹ هفته دیگه جنسیت رو نمینویسن

۲ پاسخ

بعضی از سونو ها مینویسن بعضی ها هم نه و تا سوال نپرسی بهت چیزی نمیگن چون دکترا می‌فهمن چقدر عجله داریم برا جنسیت و خودشون میگن البته تا الان خودتون برا جنسیت رفتین براهمون چیزی نمیگن و نمینویسن

تو سونوی من نوشته بودن..🤔🤔

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی